Az egészségesebb, de finom táplálkozásért

Étkezz tudatosan

Étkezz tudatosan

Biozöldség? Úgy döntöttem jöhet!

2014. augusztus 26. - weightwatcher

organikus-bio-zoldseg-gyumolcs.jpg

Két hete megkaptam az első zöldségdobozom a Virágos Tanyától. Ők egy közösségi gazdálkodás ahonnan heti rendszerességgel lehet biozöldségeket venni. Bővebben itt írtam róla. 

Először a mennyiségen lepődtem meg, ennyi mindent 2.500 Ft-ért sehol nem kap meg az ember, talán még akkor sem jövünk ki ennyiből, ha magunknak ültetünk otthon egy kis veteményest. A nagy kérdés viszont a minőségen volt! Vajon mennyire finom és ízletes, illetve hogy fel tudom-e használni ezt a sok mindent amit kaptam? Igen, ez is kérdéses volt, mert nem lett volna szívem semmit sem kidobni, csak azért mert nem volt "időnk" megenni.

Sok tökfélét kaptam az első dobozban, cukkini, padlizsán, patiszon, fözni való, így főként ezekkel az alapanyagokkal főztem mostanában. Tudtátok, hogy van olyan hogy "cukkini spagetti" vagy hogy kenyér sütéshez is ideális alapanyag a cukkini. De készült itthon tökfőzelék (mindenmentes, se cukor, se liszt), rántott tök, töltött tök és cukkinis répás csirke is. 

A dinnye sárga belű görögdinnye volt, zsenge és édes. A paprikából még mindig van, de olykor csak úgy ni elrágcsálok egyet édesség helyett. Sokszor tettem salátákba, csináltam lecsót is belőle. Sőt, még a barátnőmnek is jutott belőle!  

Végül is pozitívan konstatáltam a zöldségdoboz ötletet (negatívomot ha akarnék sem tudnék felsorolni) és úgy döntöttem belevágok, azaz elköteleződöm és vállalom, hogy szezon végéig minden héten vásárolni fogok 1 darab két fős dobozt. 

A dobozok tartalmát minden alkalommal megmutatom nektek és jönnek hozzá a receptek is majd. 

Biozöldségre fel! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://etkezztudatosan.blog.hu/api/trackback/id/tr696636509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása